Brand kampanja

 

Motion&Emotion 

2010- godine Peugeot je za svoju 200-godišnjicu predstavio brand potpis "Motion&emotion" (Kretanje i Emocija), koji na najbolji način izražava viziju, historiju i ekspertizu koje se oslikavaju u ekstravagantnom dizajnu i vrhunskom inženjeringu. Kretanje i emocije su u fokusu branda i nalaze se u centru iskustva vožnje Peugeota.



Peugeot kvalitet

Kvalitet PEUGEOT automobila i vozila dolazi iz iskustva, znanja i tradicije duge 120 godina. Mi smo jedan od najstarijih brandova koji uspješno posluju na svjetskom tržištu danas. To je dokaz da smo kroz našu bogatu prošlost uvijek bili spremni da svojom tehnologijom i dizajnom odgovorimo na različite potrebe kupaca širom svijeta. Uvjerite se da to činimo i u ovom trenutku. 


Peugeot-ovi modeli najmlađi na tržištu

Peugeot je izvršio kompletnu transformaciju svoje game vozila u posljednjih nekoliko godina za koje vrijeme je predstavio model 508, Hybrid4 gamu, 208, 301, novi RCZ, 2008 i novi 308. Komercijalni uspjeh modela 208, 2008 i 301 je potvrdio popularnost novih modela,  a nagrada za "Automobil godine u Europi za 2014" koju je odnio Novi 308, ovjerila poziciju Peugeot-a na svjetskom tržištu u pogledu kvaliteta proizvoda.


Peugeot brand video "Design&Driving"

Peugeot brand video pod nazivom "Dizajn i vožnja" (Design&Driving), režiran od strane John Dolana, koji je predstavljen u Francuskoj u 2013-oj godini, na pitanje "Koja je svrha dizajna automobila" koje se postavlja na samom početku videa,nudi odgovor tako što prikazuje najnovije modele koji na najbolji način prikazuju viziju Peugeot-a.